Och det onda i en ond hals

Det är ett litet helvete. Att ha ons hals i veckor och inte kunna dansa.
Jag undersökte mig idag – inte var det halsfluss.
Tack.
Ändå hänger det ju kvar. Denna värk. Det som hindrar mig.
Så jag går och ser på dans istället, Nötknäpparen i jan, Sofa(r) i feb och kikar på Benke som undervisar på house of Shapes.
Ser filmen Frances Ha och får ont i magen.
Lite tillfredställande iaf.
Grej att ändå uppa:
Ska vara med i föreställning kallad Vårshow på house of Shapes 24-25 maj. Med jazzfunk och med house.
Extremkul. Extremnervo.
Jag blir som 17 igen – upp på scenen bara. Bring it on.

Leave a Reply

